Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Kosár tartalma:
0 db termék
 

 

 
Aktuális akciók Céginformáció Vevőtájékoztató Szállítási információ Számlázási információ Saját készítésű bútoraink Elérhetőség, Üzleteink Szerviz
 
OUTLET
Elfekvő, értékcsökkent készülékek
SÜTŐ
Elektromos
Gáz
FŐZŐLAP
Elektromos
Gáz
Indukciós
Dominó
MOSOGATÓGÉP
Szabadonálló
Beépíthető
PÁRAELSZÍVÓ
Standard, hagyományos
Sziget, Fali, Beépíthető
MIKROHULLÁMÚ SÜTŐ
Beépíthető
Szabadonálló
Ipari mikrohullámú sütők
GŐZPÁROLÓ
Beépíthető
Szabadonálló
KÁVÉAUTOMATA
Beépíthető
Szabadonálló
TÁNYÉRMELEGÍTŐ
Beépíthető
HŰTŐ
Szabadonálló
Beépíthető
Beépíthető side by side hűtő
Side by Side
Borhűtők
FAGYASZTÓK
Fagyasztószekrények
Fagyasztóládák
TŰZHELY
Gáz
Elektromos
Kombinált
MOSÓGÉP
Előltöltős
Felültöltős
Mosó-szárítógép
Beépíthető
SZÁRÍTÓGÉP
Szabadonálló
MOSOGATÓ MEDENCÉK-CSAPTELEPEK
Mosogatótálcák
Csaptelepek
PORSZÍVÓ
Padlóporszívók
Morzsaporszívók
KONYHAI KISGÉPEK
Konyhai gépek
VASALÓ
Gőzállomások, Gőzölős vasalók
Tartozékok
Sütők/mosogatógépek/kávéautomata/stb.
Tartozékok páraelszívókhoz
Tartozékok konyhai robotgépekhez
VARRÓGÉPEK
Interlock/Szegőgépek
Hímzőgépek
Varrógépek
Tv
Tv
Légtisztítók
Légtisztítók, Ion generátor, tartozékok

Siemens Bosch Kuppersbusch De Dietrich Teka Whirlpool Fagor Samsung UFESA Liebherr Sharp Singer Husqvarna Pfaff Janome Schock Elna Jura Zelmer Nodor ProfiCook Midea Nivona Ignis Brother Miele


TÁMOP-2.3.3/A-09/1-2010-0096 - "Munkahelymegőrző támogatás képzéssel kombinálva a Solidor Kft-nél"
 
A lapon szereplő termékek árváltozásának jogát fenntartjuk!


Vevőtájékoztató

Általános Szerződési Feltételek

Elfogadó neve: SOLIDOR Kft.

Elfogadó címe, telefonszáma, egyéb elérhetőségei:


4400 Nyíregyháza Széchenyi utca 15

42/506-900

+36 30 625 2230

Fax: 52/415-834


honlap: www.solidor.hu

email: info@solidor.hu

        solidor5@t-online.hu

Elfogadó cégjegyzékszáma, adószáma
Cg.: 09-09-009663, adószám: 13037729-2-09

Háztartási gépek forgalmazása és szervizelése
Elfogadó által kínált áru és/vagy szolgáltatás ellenértéke devizaneme: HUF

Tisztelt Vásárlónk!

1. Bevezető

1.1 Köszönjük, hogy meglátogatta cégünk, a Solidor Korlátolt Felelősségű Társaság, továbbiakban: eladó (4029 Debrecen, Cegléd utca 11., cégjegyzékszám: Cg.: 09-09-009663, adószám: 13037729-2-09., számlaszám: 10403459-34510133-00000000, Tel.: 52/536-600, Fax.: 52-415-834 statisztikai számjel: 13037729-9522-113-09) webáruházát, (a továbbiakban Áruház).


1.2. Az Áruházban a termékek mellett feltüntetett ár bruttóban, forintban (HUF) értendők, az ÁFA összegét tartalmazzák

(Általános forgalmi adó mértéke 2012.01.01-től: 27 %). 

Az Áruházban látott termékek nagy részét mintaboltunkban személyesen is megtekintheti. Az Áruházban szereplő termékek fényképei illusztrációk, a szállított termékek az illusztrációtól eltérhetnek.

2. Használat:

2.1. A regisztráció

Az Áruházban böngészni a bal oldali keretben lévő terméklista/kategóriák segítségével lehet. Regisztráció nélkül is böngészhet az Áruházban.

Amennyiben valamelyik termékünk felkeltette a kíváncsiságát, úgy kérjük:

· regisztrálja magát, és
· a programban jelölje meg azt a termékünket, amelyre vonatkozóan tájékoztatást illetve árajánlatot szeretne kérni,
· vegye fel telefonon a kapcsolatot az Önhöz legközelebb eső üzletünk képviselőjével.
· bejelölt termékek kosárba helyezésével az érdeklődését/vásárlási szándékát jelezheti !

Társaságunk – az Ön elérhetőségének tudomásunkra jutásától számított – legrövidebb időn belül telefonon fogja Önt megkeresni árajánlatával.

Kérjük céges vásárlóktól a pontos nevet és címet megadni. Egyéni vállalkozó vásárlása esetén kérjük vállalkozói engedélye számát feltüntetni. Az Általános Szerződési Feltételeket, továbbiakban: ÁSZF, illetve a szállítási feltételeket vásárlás előtt feltétlenül tanulmányozza át!

A regisztráció lezárásakor a böngésző továbblép és a következő oldalon a vásárló áttekintheti, hogy az általa megadott adatokat helyesen adta-e meg. Amennyiben azokat megfelelőnek találta azt megerősítheti vagy visszaléphet a regisztrációs felületre és kijavíthatja a felmerült hibát(-kat).

2.2. Megrendelés

Ha Ön egy terméket meg akar vásárolni, akkor jelölje ki a terméket, és elektronikus úton (e-mailen) küldje el nekünk. Ezzel a termékkel kapcsolatban Önt telefonon keresni fogja cégünk képviselője.

Figyelem! A termék bejelölése, illetve a termék választás üzletünk számára történő elektronikus megküldése nem jelent automatikus megrendelést, illetve az adásvételi szerződés létrejöttét. Ahogyan fentebb leírtuk erre azért van szükség, hogy cégünk képviselője az adott termékre vonatkozó legjobb ajánlatával Önt megtalálhassa.

Ha úgy érezné, hogy bizonytalan és nem tudja mit válasszon, vagy milyen terméket keres:

· fáradjon be az Önhöz legközelebb eső mintaboltunkba, ahol a készülékek döntő többsége megtalálható,
· kérdezzen bátran (üzletünk nyitvatartási idején belül) akár telefonon is, cégünk alkalmazottjai kézséggel állnak rendelkezésére.!

Azt követően, hogy Ön kiválasztotta a terméket, elfogadta képviselőnk ajánlatát, Ön e-mailen/telefonon kap egy részletes árajánlatot, amely a szállítási költséget és a szállítás várható időpontját is tartalmazza.

A terméket (illetve a kiszállítási szolgáltatást) azt követően tekintjük megrendeltnek, hogy Ön a részletes árajánlatot válasz e-mailjében vagy telefaxon elfogadja, visszaigazolja.

A rendelés összetételétől függően előleget kérünk a megrendelések biztosítása érdekében.

Rendelését kollégánkkal egyeztetve a szállítás napját megelőző napig visszamondhatja!

3. Regisztráció és elektronikus szerződéskötés:

Áruházunkban csak regisztrált látogatók vásárolhatnak! A megadott adatait titkosan kezeljük, azokat harmadik személy tőlünk nem tudhatja meg, s nem szándékozzuk a jövőben sem e-mailben, sem pedig postai úton önt reklámanyaggal, felkeresni, zavarni.

A szerződés a felek között a vásárló általi regisztráció elvégzését, valamint a cégünk képviselője által küldött részletes árajánlat vevő általi visszaigazolását követően jön létre. A felek között ilyen módon létrejött szerződés, írásba foglalt szerződésnek minősül.

A felek között létrejött szerződés nyelve magyar, azokra a magyar jogszabályok vonatkoznak, az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, és azokat az Üzemeltető nem iktatja.

A vásárló a regisztráció elvégzésekor köteles elfogadni az ÁSZF-et. Amennyiben az ÁSZF-et nem kívánja elfogadni úgy a regisztráció nem zárul le és az elektronikus szerződéskötés sem valósul meg. A regisztráció befejezésekor az eladó sorszámmal iktatja a regisztrált vásárlót, és ezen sorszámmal egyetemben rögzíti, hogy a vásárló elfogadta az ÁSZF-et.

Az ÁSZF bármikor hozzáférhető és megnyitható az Áruház Vevőtájékoztató menüsorában, továbbá kérésére kollégáink is eljuttatják az ön címére e-mailben. A webáruház rendszere az ÁSZF elfogadása után és a regisztráció lezárásakor munkatársainkat e-mailben értesíti, hogy új vásárló regisztrált. Ezen e-mail tartalmazza a vásárló által megadott adatokat, melyeket bizalmasan kezelünk és tartalmazza azt, hogy a vásárló elfogadta az ÁSZF-et.

4. Szállítás

Az Áruházban a termékek mellett feltüntetett ár bruttóban, forintban (HUF) értendő, az ÁFA összegét tartalmazzák,azonban az a szállítási költségeket nem tartalmazza, ezért a szállítási költségek a termék vételárán felül fizetendőek.

Az Áruházban szereplő termékek vételára megváltoztatásának jogát az eladó fenntartja, ugyanakkor ezen jog a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

A futárszolgálattal történő kiszállítás költségekkel előfordulhat, hogy a gazdaságosabb szállítás miatt (pl: több termék együttes megrendelése) a szállítási költségek csökkennek. A megrendelt termék árát, valamint a szállítási költségeket a kiszállításkor a futárnak kell megfizetni.

A kiszállított csomag az Ön által megrendelt terméket tartalmazza a jogszabály által megkövetelt jótállási iratokkal együtt. Abban az esetben, amikor azt a hatályos jogszabályok kötelezően előírják, a csomag tartalmazza a magyar nyelvű használati útmutatót is. A csomag kiszállításával egyidejűleg átadásra kerül a megrendelt termékről a megrendelő nevére kiállított számla. A futár a megrendelt csomagot telefonon egyeztetett időben és feltételek szerint juttatja el címzett részére. Amennyiben ön nem található a megadott címen a futár megpróbálja önt mobilszámán elérni és egyeztetni. A második kiszállítási próbálkozás sikertelensége után a kiszállításkor önnek plusz díjat számolhat fel. Ezért kérjük, hogy lehetőleg olyan címet adjon meg, ahol át is tudja venni a küldeményt, ez lehet a munkahelye is. Ha az átvevő személye a címzettől eltérő személy kérjük azt a megrendeléskor a megjegyzésben feltüntetni.

A termékek a forgalmazó boltjában, a Solidor Kft. üzleteiben személyesen, szállítási és csomagolási költségtől mentesen is megvásárolhatók.

Solidor Kft.

Cím: Nyíregyháza, Széchenyi  utca 15.,
Tel: +36 42/506-900,
Nyitva tartás : H-P 9:00-17:30,
SZ 9:00-12:30 óráig

5. A megrendelőt megillető elállás joga és a szavatosságra vonatkozó tájékoztatás

Fogyasztó – vagyis a termékvásárlásra vonatkozó szerződést gazdasági tevékenységén kívül eső célból megkötő személy – jogosult a küldemény kézhezvételétől számított 8 munkanapon belül indokolás nélkül elállni.

Az elállási jog a Web áruházon keresztül értékesített termékre vonatkozik.
(Tehát ha az Ön érdeklődése nyomán cégünk által elküldött ajánlat elfogadása e-mailen, faxon, vagy egyéb távközlési eszközön történik.)

A vásárlók elállásra vonatkozó igényüket e-mailben, vagy személyesen jelenthetik be. A jelen ÁSZF-fel összhangban gyakorolt elállás esetén az Eladó az elállással érintett áru ellenértékét a termék személyes visszajuttatásakor azonnal visszafizeti. Amennyiben a megrendelő postán, vagy futárszolgálattal küldi vissza a terméket, az Eladó legkésőbb a visszaküldött termék az Eladó üzletében történő megérkezésétől számított 30 napon belül utalja vissza az összeget a megrendelő által helyesen megadott bankszámlaszámra. Az Eladó nem vállal felelősséget a megrendelő által megadott adatok pontatlanságából vagy helytelenségéből eredő teljesítési hibákért. A vásárolt termék sérülésmentes eljuttatásának költségei a vevőt terhelik.


Amennyiben a Web áruházban vásárolt termék az Eladónak fel nem róható okból rendeltetésszerű használatra alkalmatlan állapotban érkezik vissza az Eladóhoz, az Eladó nem vállalja a vételár visszatérítését. Továbbá tájékoztatjuk Tisztelt Vásárlóinkat, hogy a 8 napon belül történő elállás lehetőségével nem élhetnek abban az esetben, ha a megrendelt és kifogás nélkül átvett árut használják és az árunak nincs olyan hibája, hiányossága, amelyért az Eladót jótállási, szavatossági kötelezettség terhelné. Az elállás tehát nem vonatkozik az olyan termékekre, amelyek olyan állapotúak, hogy azokat új termékként értékesíteni nem lehet.

Ha a Web áruházban megrendelt termék hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt az Eladó díjmentesen kicseréli. Abban az esetben, ha a megrendelő ezt a lehetőséget nem kívánja igénybe venni, az Eladó a termék vételárát visszatéríti. A megrendelt termékekkel kapcsolatos kifogásokat a megrendelő a PTK szabatossági szabályai szerint jelentheti be az ügyfélszolgálat jelen ÁSZF végén megjelölt elérhetőségein.

A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot az alábbi esetekben:
a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha a nyolc munkanapos elállási határidő lejárta előtt az értékesítő a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
b) olyan áru értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;
c) olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;
e) hírlap, folyóirat és időszaki lap terjesztésére vonatkozó szerződés esetében;
f) szerencsejáték-szerződés esetében.

6. Jogvita

Az ÁSZF-ben nem rögzített kérdésekben a mindenkori hatályos Polgári Törvénykönyv ide vonatkozó rendelkezései, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az irányadóak. A Solidor Kft-től megvásárolt termékkel kapcsolatosan esetlegesen felmerülő bármiféle jogvita rendezésére a felek hatáskör tekintetében a Debreceni Városi Bíróság, vagy a Hajdú-Bihar Megyei Bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.

7. Adatvédelmi nyilatkozat

A website-on történő online rendeléshez szükség van a regisztrációra. Az így megadott adatokat, információkat a Solidor Kft a legnagyobb körültekintéssel, szigorúan bizalmasan kezeli, azokhoz illetéktelenek nem férhetnek hozzá. Az adatokat harmadik fél részére nem adjuk át, kivéve, ha az a szerződés teljesítése érdekében alvállalkozónkként működik közre (pl. futárszolgálat, posta), aki az átadott adatokat semmilyen formában nem jogosult felhasználni, tárolni, illetve harmadik fél részére továbbadni. Az adatok kezelésekor a Személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII törvénynek megfelelően járunk el.

8. Vegyes rendelkezések

A jelen ÁSZF hatálybalépésének időpontja 2010.03.01. Az Eladó fenntartja a jogot az ÁSZF egyoldalú módosítására. Az ÁSZF módosítása esetén az Eladó az új szerződési feltételeket közzéteszi az Áruházon, és az Áruház nyitóoldalán figyelmezteti a felhasználókat a szerződési feltételek módosulásáról és a hatályba lépés időpontjáról. A figyelmeztetés elmulasztása az új ÁSZF hatálybalépését nem érinti.

Az Eladó az Áruházon nyújtott szolgáltatások igénybevételét kizárólag jelen ÁSZF -ben meghatározott feltételek között biztosítja, azoktól való eltérés nem lehetséges.
További kérdése esettén keresse munkatársainkat.

Kérdések és válaszok internetes kártyás fizetésről

KÁRTYAELFOGADÁS

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?
A VISA és az Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?
Minden olyan VISA és Mastercard (EC/MC) kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?
Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.

Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?
Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

FIZETÉS FOLYAMATA

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?
A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?
Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (128 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.

Mit jelent a foglalás?
A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.

SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?
Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

Kártya jellegű hiba
• A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
• A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
• A kártyahasználat tiltott.
• A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
• A kártya lejárt.

Számla jellegű hiba
• Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
• A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

Kapcsolati jellegű hiba
• A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
• A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

Technikai jellegű hiba
• Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
• Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?
A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?
A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?
Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

BIZTONSÁG

Mit jelent a VeriSign és a 128 bites titkosítású SSL kommunikációs csatorna?
Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?
Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 128-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?
A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

Mit jelent a Verified by Visa?
A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a UCAF kód?
MasterCard kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.

-------------------------

Amennyiben bárminemű kérdése, észrevétele van cégünkkel, termékeinkkel, Webáruházunkkal kapcsolatosan, úgy kérjük, írja meg nekünk e-mail-ben. Minden e-mailre megpróbálunk rövid időn belül válaszolni.

A mindenkori árváltoztatás jogát fenntartjuk !


A Solidor Kft semmilyen jellegű felelősséget nem vállal a hibás tartalmakért vagy az átviteli tévedésekért. Csupán azért tudunk garantáltan kezeskedni, hogy igyekszünk az ilyen hibák számát a lehető legalacsonyabban tartani!


Az érdeklődők előzetes tájékoztatására jött létre, döntés hozatal megkönnyítése végett. Ajánlattevésnek nem minősül, bármilyen változtatás jogát fenntartja a tulajdonos.

Tisztelt Érdeklődő !

Oldalunkat folyamatosan frissítjük, az előforduló hibákat rövid időn belül igyekszünk korrigálni.

Kérjük amennyiben, hibát, pontatlanságot, nem megfelelő információt talál oldalunkon azt jelezze felénk a

info@solidor.hu címen.

Hibákból adódó kellemetlenségeikért, elnézésüket kérjük!

Segítségét köszönjük!

Cégünket leinformálhatja: www.ecegjegyzek.hu/


Köszönjük, hogy minket választott!

Solidor Kft.
www.solidor.hu


Bankkártyás fizetés



Vevőtájékoztató >>


KERESÉS
Online katalógus












Bosch BBHMOVE1 2 in1 akkus kézi porszívó fehér

Akkus kézi porszívó, 2 in 1
BBHMOVE1 gyöngyfehér szín

Praktikus, vezetéknélküli porszívó a gyors tisztításhoz - levehető kézi porszívóval

25.900 Ft
részletek >>

Bosch HBN239E4 Sütő nemesacél

HBN239E4
Önállóan beépíthető sütő

Beépíthető sütő légkeverés funkcióval: tökéletes sütési eredmények 2 szinten.

129.900 Ft
részletek >>


Bosch Háztartási Készülékek





domain registrar